Pages

20100308

aquaria klcc


ari sabtu ya tek aku pegi aquaria klcc..tapi, mun mok sampei sia mesti lalu sigek terowong tok..dolok aku penah juak lalu terowong tok, tapi rami jak orang..tapi ari ya (6 Mac) sikit jak orang..

terowong klcc

aduhh..lupak indah ambik gamba pintu gate aquaria..xpala, kita tangga apa yang ada kat dalam jak..


banyak hidupan laut aku tangga di dalam aquaria..ada ikan, kura-kura, penyu, cicak, biawak, dan macam macam agik..tarikan utama rah sitok ialah jerung harimau..tapi petang ya nya sik da selera mok makan sebab nya dah sarapan pagi ya..huhu..

pada pandangan aku la, bes pegi sia..walaupun kecik jak tempat ya..tapi boleh dapat banyak ilmu tanpa perlu pergi jaoh..

aku suka ambik gamba cicak ngan biawak sebab nya sik berolah gilak..hehe.. ;)

3 comments:

  1. aku suka ambik gamba cicak??? memangla..coz ktk kurus kedak cicak kubin...hahaha

    ReplyDelete
  2. bukan..sebab nya x bergerak gerak..nya macam tauk jak orang mok ambik gamba nya..hehe

    ReplyDelete
  3. alasan untuk mendefend diri sendiri.. haha~ XD

    ReplyDelete